A RENDELÉS MENETE
Milyen lépésekből áll egy rendelés?
Rendelés leadását követően, amint visszaigazoltuk azt, megkezdődik annak feldolgozása, majd aznap vagy legkésőbb másnap (attól függően, hogy a nap mely szakában történt a rendelés) a csomag át lesz adva a futárcégnek (amennyiben a rendelésből minden termék van raktáron), aki 1 munkanapon belül kiszállítja azt.
Ha olyan terméket rendelsz, ami éppen nincs raktáron, 3-5 munkanap is lehet a kiszállítási idő, függetlenül attól, hogy a rendelés olyan termékeket is tartalmaz, amelyek éppen vannak raktáron.
Ellenben, ha a forgalmazónál sincs készleten a rendelt termék, akkor az 5 munkanapot is meghaladhatja a kiszállítás. Ilyen esetben fel fogjuk venni veled a kapcsolatot.
Módosíthatom a rendelést a feladást követően?
Ha egy rendelés leadásra került, már sajnos nincs lehetőség módosításra. Ha szeretnél más terméket is vásárolni, új rendelést szükséges elküldeni.
Ha a futárhoz került a termék, és a kiszállítás folyamatban van, a küldeményt szükséges átvenni, majd visszaküldeni számunkra, amennyiben vissza szeretné mondani a rendelést. Amint megtörténik a visszamondás, küldünk róla egy tájékoztató e-mailt, és frissítjük a rendelés állapotát.
Van minimum rendelési összeg?
Igen. Bruttó 2.000 Ft (szállítási költség nélkül).
KEDVEZMÉNYEK
Van kuponhasználati lehetőség?
Igen. Kuponhoz bizonyos akciók keretén belül hírlevélben vagy ajándékként egy-egy rendelés által van lehetőség hozzájutni.
Van törzsvásárlói kedvezmény?
Igen. Amennyiben regisztrált felhasználó vagy, akkor a legalább 50.000 Ft-os rendelések esetén 5%, a legalább 100.000 Ft-os rendelések esetén pedig 10% kedvezményt biztosítunk az aktuális rendelés végösszegéből.
Ha az összes eddigi rendelésed meghaladja a 100.000 Ft-ot, törzsvásárlóvá válsz, és onnantól minden termékre közvetlenül 5% kedvezményt kapsz még pluszban.
Mi ez a pontgyűjtő számla?
Regisztrált vendégeinknek lehetősége van hűségpontokat gyűjteni, melyek rendeléskor bizonyos feltételek mellett felhasználhatóak.
Regisztráció után járó hűségpontok száma: 1000
Minden termék után a termék bruttó árának 10%-a hűségpontok formájában jóváírásra kerül (a megrendelés lezártakor) a pontgyűjtő számládon.
1 pont = 1 Ft
A pontgyűjtő számla egyenlegét a profilodon belül a KEDVEZMÉNYEK fül alatt tekintheted meg.
Mekkora rendelési összeg felett lehet a pontokat felhasználni?
Minimum 4.000 Ft értékű rendelés esetén.
Minimum hány pontot kell felhasználni rendelésenként?
Minimum 2000 pontot.
Rendelés végösszegéből milyen arányban használható fel a pontegyenleg?
A rendelés végösszegének maximum 50%-a fizethető pontokból.
A pontok felhasználhatók a szállítási költség kiegyenlítésére is?
Igen, az előbbi feltételek mellett.
Mennyi idő után járnak le a megszerzett pontok?
Minden újonnan szerzett pont 45 napig érvényes.
FIZETÉSI MÓDOK
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
1. Utánvétes készpénzes vagy bankkártyás fizetés a futárnál.
2. Online bankkártyás fizetés.

Mikor lesz a kártyám megterhelve?
Amint elküldöd a rendelést, a rendszer átvezet a bankkártyás fizetéshez, és a teljesítést követően azonnal megtörténik a terhelés.
Mi a garancia, hogy az online bankkártyás vásárláskor megadott adataim biztonságban vannak?
Köszönjük, hogy megkérdezted! Nagyon fontos számunkra, hogy teljeskörűen védve legyenek vendégeink a vásárlás alatt. Minden felhasználóval kapcsolatos művelet és minden vásárlás https kapcsolaton keresztül történik. Https szervereink SSL tanúsítvánnyal vannak biztosítva, amely megakadályozza az esetleges adathalászokat, hogy álcázva legyenek a cutlershop.hu weboldalon. Ez azt jelenti, hogy amikor az oldalunkon böngészel, akkor csak a cutlershop.hu-val vagy kapcsolatban. A bankkártya adatok pedig titkosításra kerülnek a megadásukat követően.
SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS
Milyen csomagküldő szolgálattal vannak szerződésben?
Elsősorban a GLS futárszolgálatot vesszük igénybe, de van lehetőség FOXPOST csomagautomatába is szállíttatni a rendelést.
Mikor kapom meg a csomagot csomagautomatás átvétel esetén?
Miután a futár átvette a csomagot, 1-2 munkanapon belül már át is veheted azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét ITT találod.
Hogyan vehetem át a csomagomat a FOXPOST automatából?
Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, SMS-ben értesítést kapsz róla. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert nyitókóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját. Az sms tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.
Helyettem más is átveheti a csomagot az automatából?
A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.
Mikor kapom meg a csomagot, házhozszállítás esetén?
Házhozszállítás esetén 1 munkanap a kiszállítási idő, miután a futár átvette a csomagot.
Hogyan vehetem át a csomagomat házhozszállítás esetén?
A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. Az e-mail-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben a házhozszállító partnerünk által javasolt időpont nem megfelelő a részedre vagy más címen szeretnéd átvenni a csomagot.
Helyettem más is átveheti a csomagot a futártól?
Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
Amint a rendelés elküldésre került, fogsz kapni egy e-mailt a követési linkkel, ahol nyomon követhető a csomag.
Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítéskor?
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a kiszállítást végző partnerünk raktárába.
Hogyan értesít a futár a sikertelen kézbesítésről?
Sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.
Hogyan tudom visszaküldeni a csomagot?
Amennyiben meggondoltad magad, és a kiszállítést követően vissza szeretnéd küldeni a termékeket, akkor azt csomagolt állapotban, sérülésmentesen tudjuk visszafogadni, s így visszatéríteni a rendelés összegét, kivéve a szállítási költségeket.
Ha további kérdése merülne fel ezzel kapcsolatban, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén.
Ha a csomag sérülten érkezik, mi a teendő?
Amennyiben a sérülés az átvételkor nem érzékelhető, csak a csomag kibontása után, kérlek ez esetben vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: info@cutlershop.hu.
Ha több terméket rendelek, egy csomagban fognak megérkezni?
Igen. Viszont javasoljuk, hogy ha olyan terméket is szeretnél rendelni, amely van raktáron, és olyat is, amely nincs, a raktáron lévő termékeket és a rendelhető termékeket külön-külön rendelésként küldd el. Természetesen érdemes figyelembe venni a kiszállítási költségsávokat is.
Nem érkezett meg a rendelésem, holott azt írja a csomagkövető, hogy igen. Mi a teendő?
Kérlek ez esetben vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: info@cutlershop.hu.
A változtatás jogát fenntartjuk!